
لینک *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:20
فهرست مطالب
معرفی
جایگاه واحد خانه&zwnj داری در هتل:
نقش کارکنان کلیدی:
کمک خانه&zwnj دار (Maid):
ناظر طبقه و یا طبقات (سوپروایزر):
طبقه&zwnj دار (فلورمن):
مدیر خانه&zwnj اری:
مدیریت منابع انسانی در واحد خانه&zwnj داری:
استخدام نیروی انسانی:
جلسه معارفه و آموزش:
اجرای طرحهای پیشرفته:
بهره&zwnj وری:
سیستم&zwnj های کنترل مدیریت :
فهرست کنترل:
فهرست کنترل خانه&zwnj داری:
ارزشیابی عملکرد کمک خانه&zwnj داران:
جدول&zwnj های نظافت دقیق
معرفی
مدیر خانه داری کسی است که به موقع در شیفت کاری خود حضور بهم رساند و بتواند بر کارکنان قسمت خود مدیریت نموده و از عهده تنبیه و تشویق و بازآموزی آن ها برآمده و کیفیت و کمیت کار خود را در سطح مناسب نگه داشته و دارای سایر مهارت های آمده در این استاندارد باشد .
مدیریت واحد خانه&zwnj داری در صنعت هتلداری معاصر:
طی بیست سال گذشته، تغییرات بسیار زیادی در مدیریت هتل ایجاد گردیده و واحد خانه&zwnj داری نیز این قاعده مستثنی نبوده است. شرایط اقتصادی دهه 80 و 90 باعث تسریع این تغییرات گردید. تاکید استراتژیک صنعت هتلداری به منظور تعیین بقای خویش برحسب انتظارات سودزایی و مدرنیزه کردن جنبه&zwnj های کنترل هتل، تغییر نموده است.
امروزه، این تغییرات در واحد خانه&zwnj داری مشخص&zwnj تر می&zwnj باشد. بسیاری از امور و فرایندها در این واحد تغییر یافته و عملکردهای جدیدی برای برآوردن نیاز میهمانان جایگزین گردیده است. این فصل شیوه&zwnj های نوینی را برای مدیریت واحد خانه&zwnj داری ارایه داده و باعث بازخورد کلی در سیستم&zwnj ها و فرایندهای تجارت و تعیین اهداف صنعت هتلداری می&zwnj شود. شیوه و اصول خانه&zwnj داری ارایه شده در این فصل را می&zwnj توان برای هر هتل کوچک یا بزرگ در نظر گرفت. تنها عامل مهم، هماهنگی لازم در ارایه طرحهای متناسب با هتل مورد نظر می&zwnj باشد.
جایگاه واحد خانه&zwnj داری در هتل:
ابتدا می&zwnj بایست نقش واقعی و هدف این واحد را در هتل مشخص و تعریف کنیم. هدف اصلی این واحد و نقش آن در ارایه اتاق خواب&zwnj هایی با سرویس کامل و تمیز بر اساس مد روز و استانداردهای توافقی این صنعت و توافق مالکان، مدیران و عاملین اجرا در هتلها و فرهنگ مستولی در اذهان میهمانان و استفاده&zwnj کنندگان است. به علاوه کلیه راهروها و اماکن عمومی هتل مانند لابی می&zwnj بایست مرتب، تمیز و مطابق با استاندارد باشد. این نقش در بعضی از هتلها به خدمات میهمانداری مانند میزبانی، شستشو و خشک کردن سالنها و انبارداری نیز تسری می&zwnj یابد که میهمان برای کلیه این خدمات به طور جداگانه یا براساس تعرفه استاندارد در قیمت اتاق پول می&zwnj پردازد.

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-102053-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/
- ۹۵/۰۶/۱۴