تابناک فایل

  • ۰
  • ۰
معرفی

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:20

فهرست مطالب

معرفی

جایگاه واحد خانه&zwnj داری در هتل:

نقش کارکنان کلیدی:

کمک خانه&zwnj دار (Maid):

ناظر طبقه و یا طبقات (سوپروایزر):

طبقه&zwnj دار (فلورمن):

مدیر خانه&zwnj اری:

مدیریت منابع انسانی در واحد خانه&zwnj داری:

استخدام نیروی انسانی:

جلسه معارفه و آموزش:

اجرای طرحهای پیشرفته:

بهره&zwnj وری:

سیستم&zwnj های کنترل مدیریت :

فهرست کنترل:

فهرست کنترل خانه&zwnj داری:

ارزشیابی عملکرد کمک خانه&zwnj داران:

جدول&zwnj های نظافت دقیق

معرفی

مدیر خانه داری کسی است که به موقع در شیفت کاری خود حضور بهم رساند و بتواند بر کارکنان قسمت خود مدیریت نموده و از عهده تنبیه و تشویق و بازآموزی آن ها برآمده و کیفیت و کمیت کار خود را در سطح مناسب نگه داشته و دارای سایر مهارت های آمده در این استاندارد باشد .

مدیریت واحد خانه&zwnj داری در صنعت هتلداری معاصر:

طی بیست سال گذشته، تغییرات بسیار زیادی در مدیریت هتل ایجاد گردیده و واحد خانه&zwnj داری نیز این قاعده مستثنی نبوده است. شرایط اقتصادی دهه 80 و 90 باعث تسریع این تغییرات گردید. تاکید استراتژیک صنعت هتلداری به منظور تعیین بقای خویش برحسب انتظارات سودزایی و مدرنیزه کردن جنبه&zwnj های کنترل هتل، تغییر نموده است.

امروزه، این تغییرات در واحد خانه&zwnj داری مشخص&zwnj تر می&zwnj باشد. بسیاری از امور و فرایندها در این واحد تغییر یافته و عملکردهای جدیدی برای برآوردن نیاز میهمانان جایگزین گردیده است. این فصل شیوه&zwnj های نوینی را برای مدیریت واحد خانه&zwnj داری ارایه داده و باعث بازخورد کلی در سیستم&zwnj ها و فرایندهای تجارت و تعیین اهداف صنعت هتلداری می&zwnj شود. شیوه و اصول خانه&zwnj داری ارایه شده در این فصل را می&zwnj توان برای هر هتل کوچک یا بزرگ در نظر گرفت. تنها عامل مهم، هماهنگی لازم در ارایه طرحهای متناسب با هتل مورد نظر می&zwnj باشد.

جایگاه واحد خانه&zwnj داری در هتل:

ابتدا می&zwnj بایست نقش واقعی و هدف این واحد را در هتل مشخص و تعریف کنیم. هدف اصلی این واحد و نقش آن در ارایه اتاق خواب&zwnj هایی با سرویس کامل و تمیز بر اساس مد روز و استانداردهای توافقی این صنعت و توافق مالکان، مدیران و عاملین اجرا در هتلها و فرهنگ مستولی در اذهان میهمانان و استفاده&zwnj کنندگان است. به علاوه کلیه راهروها و اماکن عمومی هتل مانند لابی می&zwnj بایست مرتب، تمیز و مطابق با استاندارد باشد. این نقش در بعضی از هتلها به خدمات میهمانداری مانند میزبانی، شستشو و خشک کردن سالنها و انبارداری نیز تسری می&zwnj یابد که میهمان برای کلیه این خدمات به طور جداگانه یا براساس تعرفه استاندارد در قیمت اتاق پول می&zwnj پردازد.



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-102053-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/
  • ۹۵/۰۶/۱۴
  • amirh ferdosi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی