مقدمه
ازعناصر مهم در تبلیغات و برندینگ ، انتخاب و ترویج شعار سازمانی است. این شعار مهمترین ادعای سامانه می باشد و با ضریب مضاعف تکرار می تواند به عنوان یکی از محوری ترین بخش های سامانه باشگاه مشتریان بکار رود البته اگر زیبا باشد و هدف مورد نظر را در ذهن مشتری حک نماید . با عنایت به رونمایی باشگاه مشتریان بانک تجارت با هدف عضوگیری و آغاز فعالیت آن جشنواره ای با عنوان شعار منتخب باشگاه مشتریان بانک تجارت به شرح ذیل برگزار میگردد:
عنوان جشنواره
شعار منتخب باشگاه مشتریان
اهداف طرح
- معرفی و آغاز فعالیت باشگاه مشتریان بانک تجارت
- عضوگیری در باشگاه مشتریان بانک تجارت
- انتخاب شعار تبلیغاتی باشگاه مشتریان بانک تجارت
نحوه برگزاری و انتخاب برنده جشنواره
- مشتریان با ورود به سیستم باشگاه مشتریان از طریق اینترنت ( www.Tejaratclub.ir)بعد از ثبت نام و عضویت در باشگاه در جشنواره شعار منتخب شرکت کرده و اجازه ثبت 3 شعار تبلیغاتی را خواهند داشت .
- بهترین شعار طبق نظر متولی پروژه انتخاب خواهد گردید .
زمان برگزاری جشنواره
از (1394/12/15) لغایت ( 1395/04/31)
جایزه جشنواره
یک دستگاه خودروی سراتو
ویژگی های شعار منتخب
- اختصار و ایجاز ( حداکثر 7 تا 8 کلمه )
- ساده ، خلاقانه و جدید
- قابل فهم در فرهنگ و زبان
- مرتبط با فعالیت سامانه و برند
- قرار دادن مخاطب به عنوان محور اصلی
- تطبیق با باورها و نگرش های جامعه
- منحصر بفرد ، باور پذیر و به دور از رویا پردازی
لینک منبع و پست :http://campiran.ir/%d8%ac%d8%b4%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%b9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%86/
- ۹۵/۰۶/۱۱